25 maj 2014

Superlördag

Super har ju blivit ett trendord i år tack vare supervalåret. Och idag har jag haft en superlördag.
Först solig promenad till Skeppsholmen för att möta upp hela klanen Sandström och gå på Blockholm. Fick lära mig både det ena och det andra om Minecraft av min äldsta brorson, 6 år. Hann strosa runt den lilla ön också innan hemfärd. 



Sen ut till Ingarö för att rida ut på islandshäst. Lille söte Frallan tog mig runt i skogen i sommarkvällen i det helt underbara vädret. 



Vidare hem till Vasastan och Maries nya lya för middag och vin. Och med tanke på att jag återigen lyckas blogga efter midnatt satt vi kvar ett tag efter maten. 

Superväder. Supermänniskor. Superlördag. Saknar bara superboo som är i en annan skog och leker. Men det löser sig imorgon. Supersöndag.

Inga kommentarer: