04 april 2013

#Blogg100; Blogg100

Hm. Jag såg just att jag bara har 30 inlägg i mars. Det måste betyda att jag har missat en dag någonstans. Förutom att mina tidsstyrningar inte har fungerat alltså. Dammit. Undar om det betyder automatisk uteslutning... Tror att jag ska gå för det safe:a här och låtsas som ingenting.

Jag är för övrigt på en väldigt trevlig hotellvistelse i den här fina staden:


Just det. Tallinn. Jag har ägnat större delen av kvällen irriterad över att jag inte har med mig badkläder så jag kan nyttja spa:et. Men det är ok ändå. Nytt, fräscht, fint och gott om jobb att hinna med. Imorgon trotsar jag förkylningen och håller heldagsworkshop. Om Facebook.

Livet som ensamresare - eller som jag hellre vill kalla mig själv; international businesswoman - kunde vara sämre. När man nu ändå måste vara utan Boo.

Inga kommentarer: