24 augusti 2011

Commitment

För att summera den senaste veckan kan man säga att min tid fördelas på två saker: jobbet och T-Z Open. Det var mest ett under (och Äärons tjat) som gjorde att jag hann klämma in en kräftskiva i helgen.
Ibland kommer jag på mig själva med att låta som min mamma. Bland annat har jag börjat prata för mig, helt enkelt återberätta vad jag gör medan jag gör det. I lördags hörde jag det igen, fast värre än att gå och mumla för sig själv. "Det är så roligt att alla är här." Gaaaa! Ålder eller DNA?

Jag önskar att jag kunde omfördela min tid lite. Mindre jobba till 21. Mer lyxskedning och gym. Såklart mer T-Z Open. Om det går. Kanske kanske har vi maxat nu.



På lördag smäller det.

.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag pratar minsann aaaaldrig för mig själv...eller har jag glömt det? Att kunna säga "det är så roligt att alla är här" händer ju inte så ofta nuförtiden, kanske kan det bli 17 sept??? Kram (trots allt) från din senila mam! Och ha en kul helg med Z och gänget!