27 mars 2011

Planer

Med exakt 4 månader kvar till T-Z Swedish Open 2011 drog vi idag officiellt igång ett nytt projekt. Koddpodden och vad det nu innebär ska starta redan nästa vecka om allt går enligt plan. Om vi har tillräckligt mycket att babbla om vill säga. Och det brukar ju inte var något större problem.

Jag ska bara bli av med förkylningen som Gud glömde först så att jag kan prata ordentligt. Vi har för övrigt umgåtts ett tag nu, förkylningen och jag. Bland annat i fredags när tjejmiddag i Vasastan förvandlades till ensam hemmakväll skedande med Mr Pippo. Jag till och med tittade på Let's Dance för att göra fredagsfiaskot komplett. Inte alls enligt plan.
Helt enligt plan gick dock Gs födelsedagsmiddag. Inklusive vildsvin, tal, bävergryta, grymt sällskap och 12 liter mjöd. Mjöd, som för övrigt visade sig vara tjejöl. Lite sötare, lite starkare, lite bättre.

I planerna för veckan ligger mer planering. Helgen, T-Z Open, Berlin. Förhoppningsvis det sociala engagemanget och kanske lite London.
Planerar också att bli frisk. Sjuk är jag alldeles för dålig på.
.

Inga kommentarer: