19 februari 2011

Riktlinjer för hjärtevänner

Jag tycker om mitt gym. Det är fint och mysigt och det är trevligt folk. Men i måndags gick det inget bra för dem. När det annonserades om att man skulle ta med en vän på alla hjärtans dag släpade jag med Efse. Och anmälde i kassan att jag hade med en kompis för det var ju gratis idag. Nej. Bara om ni är partners. (här kommer min del av failet in, jag kom av mig) Så istället för att Efse skulle betala 100 kr (!) gick vi hem och åt middag.
Inte nog med att man förnedrar sig med att gå till gymmet på alla jävlars dag, man ska dessutom straffas för att man är singel. Synd och inte ok Sportlife.

Resten av tiden spenderas nu runt riktlinjer. Eller guidelines som vi säger på internationelliska. Det tar lite tid att genomföra ett ansiktslyft. Men det blir väldigt fint.
.

Inga kommentarer: