27 februari 2011

Repriser

Dagar spenderade i soffan fylls lätt med repriser. Jag har idag sett upploppet på dubbeljakten sju eller åtta gånger. Tittat på avsnitt av 2 1/2 män som jag sett flera gånger tidigare. Och konstaterar att "helt nya V" har premiär på torsdag.
Pseudohelgen som startade med kalas i Åkersberga avslutas med ett första planeringsmöte för årets stora tennishändelse. Fortfarande förundrad över att jag som aldrig hållit i ett rack (racket??) ändå är med och håller i en turnering. Att jag gör som jag brukar är inte lika förvånande. All in, allt eller inget. Som vanligt.



Förra helgen bestod av en annan repris. Reunion närmare bestämt, med mina pojkar. Vi repriserade till och med maten och gjorde pannacotta. Två och ett halvt år senare är de lika nära. Alltid nära.

.

Inga kommentarer: