23 januari 2011

Gyllene port


Jag köpte den i samma veva som Poo och svågerhunken flyttade. Det betyder någon gång runt april tror jag. Sedan dess har den stått inplastad i vardagsrummet. Oftast ovanpå bordet som den skulle hänga vid. Igår dök så Handy Girl upp. Och med sig hade hon Fröken Power. Tillsammans smällde vi upp inte bara den gyllene porten utan även min favoritljusstake och en Musse. Och vips infann sig återigen inspirationen till att fixa min efterlängtade fotovägg.
Tänk vilken liten arbetsinsats som krävdes för att hitta lite myskänsla.

2 kommentarer:

Fredrik Wass sa...

Åh! En sån där vill min pappa ha! Han har frågat explicit efter en stor bild på golden gate-bron och jag har kollat bland mina egna bilder, men de har varit för lågupplösta för att blåsa upp stort. Var köpte du den?

Snoo sa...

Köpt på Chilli (finfin gbg-export), fast ända tillbaka i april. 300:- !
chillistore.se