19 januari 2011

Fasa

Jag ser väldigt lite fram emot morgondagen. Inte för att jag ska träffa potentiell ny byrå, det ska bli roligt. Inte heller för att puben har säsongspremiär, det ska också bli roligt (fast vitt såklart. Eller i alla fall grått). Och inte för att det är jobbigt på jobbet eller det är för mycket att göra. Det är kul nu.
Jag ser väldigt lite fram emot morgondagen därför att dagen idag inte bara innehöll första yogapasset på säkert ett halvår utan även ett boxpass. Jag kommer inte kunna röra armarna. Eller benen. Eller skratta. Kanske inte ens prata.
Dålig idé. Mycket dålig.
.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad innebär grått?? Finns det olika nyanser??
Svar till "Nyfiken"

Snoo sa...

Hej Nyfiken,
Grått är ett enda glas vin. Eller en enda öl. Som man dricker när man egentligen är vit, för att man har så dålig karaktär. Som tur är har jag en strålande karaktär och höll mig helt vit på pubpremiären.