11 december 2010

Dagen efter

Tre timmar senare går det inte att sova längre. Det är ungefär som det brukar dagen efter, jag har ofta svårt att sova länge.
Funderar på gårdagen. Mitt eget mantra under kvällens alla beröm och glada kommentarer känner jag igen från tidigare år.
- Det kan vara min bästa. Förmodligen min sista.
Och jag känner mig nästan lite klar nu. Att stå och plocka ner dekor i två timmar mitt i natten är inget som ökar lusten att göra om det igen. Men oj vad bra det var.
Bamba såg ut som en djungelhydda. Tvåhundra glada människor. Vi fick besök av en liten gumma som gjorde stor succé. Och troligen världens bästa fiskar.
Det kan ju bli en till. Jag har inte bestämt mig än. Det är ju otroligt roligt. Det var vi helt överens om, Tobbe Tiger och jag, när vi avslutade kvällen utanför TK24 någon gång efter tre.

Kvällens bästa kom vid tolvslaget. Helt plötsligt korkades upp två magnum-bubbel som dök upp ur tomma intet. Hur tackar man för det? Ni är bäst.



Inga kommentarer: