24 oktober 2010

Tågresor

Alltså, SÅ himla kass är jag inte att jag missar min bästa väns möhippa. Så bortse från det förra inlägget om min uselhet. När uppdraget är att dra en stor vals gäller det att använda samtliga sina kanaler. Ju mer detaljerat och omfattande, desto mer trovärdigt.
Vi hade en bra lördag, trots vädret. Och jag tror att T var nöjd. Det var det viktigaste. Att T2 kommer få vad som bara kan beskrivas som ett av de underligaste glasen som skådats är en annan sak. Vi hade roligt under tiden.
Spenderade totalt 7 timmar på tåg i helgen. Mycket åka ett tag. Mycket frustration och leda. Men nu är det faktiskt tre hela veckor till nästa gång. Och då är det viktiga grejer.

Uppgifterna för veckan:
Montera sängben
Börja preppa storfest
Börja preppa bröllop
Överlev onsdagens boxpass

Sen är det soffhelg. Indiana Jonesfilmerna, för övrigt, har inte åldrats väl.
.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och visst är det skönt att jag inte kommer upp som först var tänkt, imorron!!! Ha en bra vecka och en skön slapparhelg! Det är du värd! Kram tu madre tambien cansada