12 augusti 2010

Mitt i augusti

Jag har inte träningsvärk i ansiktet. Resten av kroppen tycker att jag är helt stört jobbig (ja det ska vara ett mellanslag där, jag jobbar inte med särskrivningar). Eller VAR stört jobbig igår i alla fall. Jag tycker mer att det var Myrans fel, men det är för att jag har en tendens att skylla ifrån mig. Roligt var det i alla fall. Mitt nya projekt är box. Det betyder att jag helt plötsligt har ett nytt sätt att ta ut aggressioner. Så nu måste jag bara leta upp lite aggressioner. Återkommer om det.

Fixar biljetter, övernattningar, bilhyror. Preppar, planerar, påminner. Tre veckor låter inte så länge. Och det låter som en evighet. Finns det ett liv efter Afrika?

Komplimangernas afton igår. Har du bara varit här två år? Det känns som du har varit här alltid. Du har påverkat Statoil. Stämningen. Du är så fin och bra. Jag skulle vilja träffa någon som du.
Vi släckte engångsgrillarna med vatten, Pucko och Cola Light. Sen vandrade jag hem i sommarkvällen.
.

Inga kommentarer: