19 augusti 2010

Man äter där man jobbar

Om man är vad man äter är jag korv idag. Om man är vad man dricker är jag en latte. Inte så konstigt kanske med tanke på var jag jobbar. Med tanke på HUR jag numera jobbar (heltid, om du minns, jag har pratat om det förr) är det bara att konstatera att leveranserna inte kommer att fungera som tidigare. Det har min omgivning inte förstått än. Det kommer de snart att göra. Med största sannolikhet är jag på andra sidan jorden när det inträffar. Förmodligen lika bra.


För övrigt kan jag bara upprepa vad jag förklarade en gång i tiden; jag är inte så farlig som jag verkar. Jag är inte speciellt hårdrockig, jag sätter inte på varenda man jag ser och jag är inte så kaxig som jag låter. Du vet allt detta egentligen. Du känner ju mig vid det här laget.

Avslutar kvällen med lite Kele.
.

2 kommentarer:

Efsewhat? sa...

U?

Snoo sa...

No Pip :) man får inte blogga på fyllan ju!