09 april 2010

Djurpoliser

Fjärde i rad slutade ungefär som de tre första - Snoo somnar på soffan. Fast igår var det fler i soffan när jag somnade. De gick hem då. Just nu ifrågasätter jag starkt huruvida det blir en femte. Brottas med dagen. Den innehåller so far jobbet, presentationsträning hos Poo och avslut på Debaser. Helt ärligt känns det faktiskt mer motiverande att ligga kvar här och lipa till Djurpoliserna hela dagen. Inte för att det inte är roligt att bygga klimatsidor, hänga med Poo eller gå på konsert. Mer för att jag är helt marinerad och helst inte vill röra mig en centimeter. Jag kommer förneka det tills jag dör, men kanske kanske kan det vara så att jag är för gammal för en femdagars. Jag är i alla fall vuxen nog att erkänna att jag är en barnrumpa. Nästan.
Djurpoliserna har ersatts av "roliga djur". Inte roliga på något sätt. Dags att skrapa ihop resterna och traska söderut.
.

Inga kommentarer: