14 mars 2010

Turnéslut

Ok, jag har visserligen inte åkt runt i Sverige i sex veckor. Men jag har ändå lagt åtskilligt med energi på den där lilla turnén den sista tiden. Bilder, banners, tävlingar, vinnare, information, biljetter, pubfix, uppdateringar, representation... Det där sista, för övrigt, gick strålande bra i fredags. Katastrofalt dåligt igår. Vi ansträngde oss till max, både Poo och jag, men det var helt stendött. Jag kan bara vifta på svansen så mycket det går. Är det stopp så är det. Inte mycket mer att göra.

Lite skönt att spektaklet är klart. Avslutades med en bang igår och nu är det bara att skrapa ihop beståndsdelarna och ladda inför nästa vecka. Från och med imorgon handlar det om glass, fotboll, mat och ett lite hastigt påkommet uppdrag på fredag. Jag VET att jag måste börja säga nej till saker. Men vissa grejer är bara för bra för att neka.

Hejdå festivalen. Vi ses kanske nästa år.
.

1 kommentar:

Cum sa...

Hey babe, du har något att hämta upp hos mig som förhoppningsvis sätter standarden för kommande vecka :)