03 mars 2010

Perspektiv

Det är inte så konstigt att jag trivdes bäst med grupp tre. Den bestod av tre tjejer som alla var relativt internetvana. De var ungefär i min ålder och det var ganska mysigt och lite fnissigt. De kommenterade på saker som jag upplever som relevanta och intressanta. Utmaningen för mig är snarare att inte väga deras ord tyngre än grupp etts. Den grupp som bestod av två äldre herrar, varav den ena aldrig surfade. Men som underbart nog hade fått hjälp med att leta fram det han ville veta på sidan och skrivit ut det och tagit med sig. Grupp etts åsikter måste få gälla lika mycket som grupp tres. Och som grupp tvås. De två damerna som på sin höjd betalade räkningar online och hade köpt en och annan resa. Och grupp fyras, där damen i gänget efter en timmes tid äntligen började komma över sin internetskräck och faktiskt klicka runt lite.

Så nyttigt att träffa sin målgrupp. De som inte är som jag. Är verkligen texten så liten? Tydligen.
.

Inga kommentarer: