20 december 2009

Julklappar

Har helt ignorerat julklappsgrejen i år. Tänkte för det första inte köpa några. Bara till lillen. Det ingår liksom när man är två att man ska få lite grejer, även av förvirrade fastrar. Men efter hand har jag insett att de andra faktiskt tänker handla grejer. Och nu är det helt plötsligt ganska tajt inpå. Bra planerat där, Edberg. 20 december är i stort sett slut. Leveranser via nätshopping hinner ju knappast fram. Jag har just satt ett visst hopp till CDon och hoppas på mirakel. Annars vet jag ju ett bra ställe för sista-minuten-klappar. Där jag dessutom numera har personalrabatt. Moget. En bit över 30? Prova en bit över 13.

Nu är det i alla fall för sent för julklappar för idag. Så jag ska ge mig på laxen istället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen trots allt, även utan paket!!! Fast visst vore det kul med en julklapp...Kram och kör försiktigt! Tu madre nerviosa como siempre...

Fredrik sa...

God Jul och Gott Nytt! Vi får höras över en lunch efter nyår!

Kram, F