13 december 2009

En påse morötter

Fredagen blev en lång dag. I mitt fall en bit över 24 timmar faktiskt. Och det var en fantastisk dag, vars stora event får omdömet "min bästa hittills". Även om Snövit-kommentarerna duggade tätt och att jag tills slut lyckades uppvisa ett svansbeteende som jag inte sett på nästan ett år.

Roligast: Måns
Mest oväntat: Engelskt SMS
Jobbigast: Knyta istappar på fiskelina
Mest udda: En påse morötter
Gulligast: En silvrig påse på mitt skrivbord
Godast: Bubbel bakom receptionsdisken
Mest behovsanpassat: Två stenar på ett armband
Glittigast: Festlokalen
Ondast: Mina fötter efter kl tolv
Skönast: Ta av stövlarna kl tre
Bäst: Alla mina underbara som ringde, messade, kramade, grattade, pyntade, jobbade, fb:ade, mailade, fixade, pysslade och skrattade. Jag hoppas att ni vet hur fantastiska ni är.

Tack för världens bästa 31!

Inga kommentarer: