09 november 2009

Nya

Jag överlevde Finlandsbåten. Det var relativt suspekt men inte så illa som jag hade trott. Med grymt sällskap löser sig det mesta, och trots brist på vettigt bubbelbad och trots alldeles för många kalasfulla medelålders män med total brist på självinsikt var det faktiskt helt överlevbart. Nu tittar jag på Ullared. Känner igen hälften av människorna från båten. Roligt folk, de där svenskarna.

Kan inte fatta att jag verkligen ska åka till Sydafrika. Nätverksbyggare av rang. Säger ju det. Synd att det är så långt till september. Men fram till dess ska jag ägna mig åt min nya bebis, ett par kortare resor, eventuellt ett par bröllop och lite annat smått och gott. Och såklart det nya tillskottet i min närmsta krets. Välkommen lillan!

Jag börjar med en heldag med mina nya imorgon. Läskigt. Roligt. Grymt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vaddå??? Berätta!!! Sydafrika? Lillan??? Tu madre curiosa