14 november 2009

Lördagmorgon

Gårdagens evenemang blev lite kortare än planerat. Min lilla myra behövde lite gå upp-support och det i kombination med min tredagarssatsning som ikväll ska avslutas med pojkbuffé gjorde att kvällen slutade ganska tidigt.
Igår var det hejdå. Jag tycker det är läskigt. Samtidigt så sjukt coolt. När man springer runt runt och jobbar som en tok glömmer man hela tiden att det finns människor som jobbar med riktiga saker. Sånt som faktiskt betyder något för andra. I verkligheten liksom. Det ska jag också göra en vacker dag.
Men först ska jag gå till jobbet.

2 kommentarer:

Kajen sa...

Vad som är på riktigt avgör vi helt själva. Det är det som är fint med att vara vuxen, och människa. Är inte helt säker på att jag drar till riktigheten. Snarare overkligheten.

Snoo sa...

Så sant min vän. Det är också så att det som är overkligheten för oss är verkligheten för någon annan. På temat relativitet och att det inte finns något som heter normalt.