11 november 2009

Divided

Hade återigen börjat på ett inlägg om hur mycket jag har att göra och sen avsluta med att konstatera att jag sitter på jobbet och klockan är kvart över sju. Jag skiter i att lägga ut det inlägget. Det är faktiskt helt ointressant.

Vad som däremot ÄR intressant är att skaffa nya vänner och ta hand om de man redan har. Och det försöker jag ägna mig åt mellan mötena och utbildningarna och allt annat som studsar omkring. Att hålla mig uppdaterad runt Alma. Att preppa för en blivande 40-åring. Att gå på hejdåfest med allvarlig underton. Att baka in nya bekantskaper.
Att lyssna lite ibland. För det är faktiskt helt ok att vara hobbypsykolog åt någon som kör en vända i ett träsk man känner väldigt väl själv. Tro mig när jag säger att jag har utnyttjat samma tjänst, även om det var ett bra tag sen. Jag har opublicerade inlägg om det också. Kanske lägger jag ut dem någon gång. Men inte idag.

Inga kommentarer: