26 november 2009

Borde packa

Om jag bara hade tittat in i min kyl lite oftare hade jag ju för länge sen hittat resterna av kinamaten som Poo satte in där efter vi hade ätit för nästan två veckor sen. Men nu tittar jag ju inte in i min kyl så ofta. Så nu luktar det konstigt i den. Det är ok. Det hinner nog gå över innan jag kommer hem. För imorgon, people, drar jag till London. Och andas. Ingen vila, det är nog kört med vila för min del det här året. Men lite break och inte en chans att gå till jobbet på helgen. Och leka med Äron Päron och Dunc. Och shoppa. Sweet.

Alltså borde jag ägna mig åt att packa nu. Inte surfa och kolla tv. Ye ye.

Det är bara en dag kvar nu. En dag med häxan surtant, duracellkaninen, fågelfröet, byggare Bob o de andra barnen på femman. Det är sådär att lämna något man kan för något man inte kan. Men det ska bli sjukt kul. Ska bara styra upp lite. Skönt att ha en vessla.

Men först ska jag packa. Nu. Japp. Pfff....

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha det jättekul i London!!! Är lite, nej ganska avundsjuk, har inte varit i London sen år2000 när vi var där hela fam o såg Mamma mia. Hälsa Aaron and have fun!!! Hugs from Gothenburg and mum