24 november 2009

Asociala media

Ja, jag vet. Närvaron har varit begränsad ett tag. Med ett antal tolvtimmars arbetsdagar, delad arbetsplats och ett sedvanligt högt intag av alkoholhaltiga enheter i bagaget har det varit lite sisådär med det sociala media-bruket. Ye ye, förr eller senare återkommer energin och suget. Men just nu är jag inte upplagd för VM i vitsigast kommentarer (Twitter), OS i egoboost (Facebook) eller världscupen i självutlämning (bloggen). Jag vill mest sova.

Jag är inte på banan med exakt vad det är jag förväntas göra framöver. Men efter över en timme med fantastiska Vesslan känns det inte som att det spelar så stor roll. För det är förmodligen ganska stor skillnad på vad jag förväntas göra och vad jag kommer göra med tjänsten. Det gäller bara att se till att styra själv. Det ska jag börja med på tisdag.

Nu ska jag sova.

Inga kommentarer: