15 oktober 2009

Usel

Alltså, den här veckan har nästan tagit knäcken på mig. Nästan. Det är kallt, mörkt och blåsigt. Jag har misslyckats med att gå upp och träna två mornar av fyra och jag har mensvärk mest hela tiden. Dessutom är det kaos på jobbet.
För att toppa detta har jag idag avslutat arbetsdagen med att göra ett par tester som hänger ihop med mina jobbansökningar. Personlighetstest CHECK. Jag känner mig själv. Kommer framstå som en översocial arbetsnarkoman med storhetsvansinne. Helt korrekt med andra ord. Verbalt färdighetstest CHECK. Visserligen hade jag ett fel på provomgången, men det var ju testet som hade fel i facit, det fattar ju vem som helst. Jag om någon vet hur man tolkar en text. Matematiskt färdighetstest CHECK. Skjut mig. Jag hann inte ens klart inom tidsramen, fattade kanske hälften av frågorna överhuvudtaget och har förmodligen lyckats skrapa ihop ett eller två rätt. Siffror och Edberg - dålig matchning.


Jag är usel på matte. CHECK.

Inga kommentarer: