20 oktober 2009

Morgonyoga

Dags för ytterligare en TV-inspelning. Kanske min sista. Det gick bra. Lite sorgligt att det kanske inte blir fler. Men kan ju ändå konstatera att mina inspelningsäventyr har gett en rolig och intressant kontakt att vårda väl.

Yoga. Edberg är ju vig som ett kylskåp med som tur är ganska stark så jag överlevde mitt första pass utan större missöden. Ska nog göra om det. Man kan ju inte bli mindre vig i alla fall.

Dessutom är jag inte så urusel på matte som det kändes efter det där provet förra veckan. Jag är tydligen helt "normal" (jag vet - orkar inte ens kommentera det) och landade på 5,5 av 10. Otroligt med tanke på att jag inte ens hann klart i tid. Aceade givetvis det verbala testet (fattar fortfarande inte varför det kallas verbalt - det var ett läsförståelsetest). Fattas bara annat.

Och så lite sadism från Vasamuseet:

Inga kommentarer: