17 oktober 2009

Ibland får jag en känsla av att jag räcker

Jag har precis tagit nattens promenad hem. Idag hade jag tänkt att gå själv men efter ordentligt övervägande tog jag sällskap av Poo. Jag har en lillasyster som är ganska klok ibland.

Jag är fullt medveten om att jag är stängd. Jag vet ingen (utom Poo) som inte förväntar sig att jag ska vara något annat än glad. Jag är den som ger energi, alltid skrattar, alltid är rolig och glad. Alltid stark och alltid tillgänglig.
Jag är också fullt medveten om att det är att underskatta min omgivning och inte ge mina människor the benefit of the doubt att kunna visa något annat. Men det är väldigt svårt. Svårt på allvar.

Det står ett glas med gammal saft på sängkanten. Tar en slurk. Förvånansvärt gott. Väldigt ung Christian Slater på tv.

Ibland får jag en känsla av att jag räcker. Den brukar gå över ganska snabbt.
Vem skulle tycka om en Sussie som är svag?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gör det!
kram T

Anonym sa...

Jag! Tu madre

Snoo sa...

Jag vet. Promise :)

Norrländskan sa...

Och här har du en till! Kram!