08 oktober 2009

Ge mig lite beröm

Dag 4 och det blir värre och värre att gå upp. Idag regnade det i alla fall inte när jag gick till gymmet. Jag kunde även konstatera att det någonstans lönar sig - kanske inte att träna varje dag - men att träna igen överhuvudtaget. Idag sprang jag milen för första gången på väldigt länge. Och jag gjorde det under timmen. Och jag gjorde det tjugo över fem på morgonen.

Gårdagens positiva överraskning var att jag blev riktigt sugen på jobbet jag har sökt. Intervjun gick bra dessutom. Gårdagens icke-överraskning var att jag fick precis vad jag förväntade mig - trots att jag ansträngde mig och utmanade mig själv - på kvällen. Men att jag genomförde är värt lite cred tycker jag.
Så sammanlagt är jag ganska bra idag.

Ikväll kommer Too.

OCH - oroa er inte. Jag gjorde lite dips också för att träningspasset skulle överskrida en timme.

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Springer man milen klockan fem på morgonen är man värt stort

ö ö
BBB EEE RR Ö M M
B B E R R Ö Ö MMM
BBB EE RR Ö Ö M M
B B E R R Ö Ö M M
BBB EEE R R Ö M M

:)

/F

Fredrik sa...

Äsch, det där vart ju inte så snyggt... :-P

Isa sa...

Susanna susanna! *sjunger toto* Jadu, min dator är en Acer D250 "10 blå. =) 1,6 processor. Kolla onoff.se, sjukt billigt just nu.. kampanjer.. med frakt 3000 lr, kostar 4 000 i butik ..=) let me know vilken det blir sen..

Snoo sa...

Tack tack - bugar o bockar :)

O Isa - tack för tipset! Viktigt med designen :)