10 oktober 2009

Citat från kvällen

3x Edberg, en Stener o en norrlänning.

Skönt ändå att han har uppgraderat sig till kostym.
JA, han heter Safari. På riktigt.
Schhhhhhhhhhhhhhh
Han ser ut som Kurt Cobain.
Ich bin nicht Klaus.
Schhhhhhhhhhhhhhh
Auouooooooooaoaaaaaa
Lite charmigt att man kan möblera in sig i ditt skrev. Bygga bo där.
Vad är det för dvärg? - Det är ett barn.
Har du druckit av saften med din tonfiskmun?
Han ser dansk ut. Mads Mikkelsen-aktig.
Schhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Smular du av chokladen?
Alltså hon nuddade mig verkligen.
Doppa namn. - Eee menar du name-droppa?
"... slickar högerkanten." - Slickar röv i kanten???
Ska du inte be om lov innan du snor en massa citat från oss öööö?
Schhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Fan vilken bra kondition domaren måste ha.
Han står och tar sig i rumpan.
Alltså fotbollskillar... söta. Man borde gå på lite matcher.
Men jag har ju inte ens en hatt.
Jag tappade den i toaletten. Till slut gav den bara upp.
(i sång): Söta du låt oss inte diskutera din hatt. Du har nog att göra med att sitta bak i bilen. Vi har det bra vi här bak i bilen och vill ej va med om nån hatt.
Jag äger sköldpaddor.
Nån måste ju ha sagt det, du kan ju inte bara hitta på saker.
Måtte djävulen ta alla djur.

1 kommentar:

Morrlänningen sa...

Och allt jag sagt hävdar jag å det mest bestämda!!!! Så sant, så vist... perfecto!