26 september 2009

Rival

Just som K´s choice sjunger klart om att vara eller inte vara en addict ska jag försöka somna för idag. Lilla Poo bangade och då återstod Rival trots varning om kattnärvaro. Hur illa kan det bli? Vi är vuxna eller? D-A-D sjunger vidare om ett och ett halvt skratt. Jo, publika Snoo mår alltid bra. Det är alltid trehundra procent, inga problem, fixar jag, roligt, springa på alla bollar, jättebra, glad, grejar allt. Publika Snoo är energikälla till alla andra.

Jag är inte nånstans klokare trots den debatt som fördes. Jag vet att jag är grym. Och nej, jag behöver faktiskt inga fler killkompisar. Kan jag tycka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Din blogg är ju riktigt rolig!! Jobbigt med katter kan man tycka :)

Anette sa...

Själv funderar jag på att emigrera på måndag, häng på "vettja"!

Snoo sa...

Anar förvåning över att det är en rolig blogg. Klart den är, jag är ju en sjukt rolig människa. Katter har blivit ett återkommande och hårt kritiserat ämne på den här bloggen den senaste tiden. Konstigt. Och jag avvaktar min emigration. Västindien till vintern kanske. Står vi ut till dess?