01 september 2009

The mother of all träningsvärk


Jag styrketränade i lördags. Resultatet blev enastående.
I Alien-filmerna finns en stor mängd otrevliga monster. Först är de som svarta spindlar ungefär, som lägger ägg i människor. Sen kommer det ut en liten otäck snubbe ur magen på folk. Han växer fort och blir stor och slemmig. Dreglar mycket. Men värst av alla är mamma-alien. Hon är gigantisk, genomond och har ihjäl alla hon ser. DEN träningsvärken var det jag hade i söndags när jag vaknade. Alternativen var att RULLA ur sängen och slå mig när jag landade i golvet, för att sedan åla vidare. Eller bara ligga kvar och se hur lång tid det skulle ta innan någon hittade mig. Jag gjorde det enda rätta och gick till jobbet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra kämpat Sussie! Fast jag haaar sett snyggare foton på dej... Kramar tu madre som inte tränar men kämpar med kilona ändå!!