24 augusti 2009

Arbetstider

Kan bara konstatera att min plan att träna den här veckan redan har gått i kras. Att komma hem från jobbet kvart i tio borgar inte riktigt för energi nog att gå och träna. Också svårt att hinna på morgonen när man behöver börja jobba klockan sju. Att det sen dök upp en konferens på extremt kort varsel blev liksom spiken i kistan. Jag får göra ett nytt försök på torsdag kanske.
Och oj vad skönt det var att verkligen kunna skylla på något riktigt! Och jag behöver väl inte tillägga att jag gillar mitt jobb?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du går tidigare och börjar kl 6
så hinner du kanske fyren till sju!

Anonym sa...

låter inte vettigt med så långa dagar; hoppas du har bra övertidsersättning...bra kämpat iaf! Kram otra vez tu madre orgullosa! Är stolt över dej!