18 juni 2009

Regnkläder

Alltså, jag har inga regnkläder. Så nej, jag kan inte ta med dem även om det kommer regna hela helgen och vi ska vara på en båt. Jag har heller ingen sovsäck, gummistövlar, flytväst eller något annat praktiskt som passar på en segelbåt full med folk en midsommarhelg. Jag ska bidra med tepåsar. Och förhoppningsvis ett gott humör. Just nu känns det som att masken kommer vara intakt hela helgen, bara jag får sova lite. En del nytt folk. En del gammalt. Koppla på energin bara, Edberg, så löser sig allt. Det blir kul.

Har inga roliga bilder i den här gamla skorven till dator. Hittade en bakfyllebild från... pffff... gissningsvis oktober -07. I början av kollektivet. Jag saknar det fortfarande. Speciellt nu. Fastän pastorn är en sån teas.

Andra Matrix. Är den verkligen bra?






Inga kommentarer: