10 juni 2009

Festfixer

Eftersom jag är konsult så är jag inte så insatt, men jag tror det finns ett typ av betygssystem inbakat i utvecklingsprocessen på mitt jobb, relaterat till karriärmöjligheter inom företaget. Och när jag fick det draget för mig en gång fastnade jag vid formuleringen på betyget 5 (det är extremt ovanligt eftersom en 1:a betyder att man gör ett bra jobb och vad som förväntas av en och att man passar bra på den plats man är). För att få en femma ska man bland annat vara väl känd inom stora delar av organsationen för det arbete man gör. Därför intressant att jag när diskussionen kom upp om tidpunkt för avslutandet av min konsulttjänst fick frågan om vem som skulle ordna julfesten i år om jag inte är kvar. Har man gjort sig ett namn inom organisationen då?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jupp du har gjort dig ett namn! Du är så bra:) Kram T