14 juni 2009

Apropå SMS

Man borde kunna spärra sin telefon för SMS efter en viss tid på dygnet. Efter tex tio på helgkvällarna. Vad är det som är så viktigt att man måste SMS:a om det då? Eller ens ringa? Kanske ska man nöja sig med att kunna ringa taxi och 112?
Sezar bistod med den bästa ever SMS-storyn idag. Do you want to come to my planet?

Jag gjorde en klassiker igår och gick hem barfota. Bara från Östermalmstorg dock.

En brutalärlig drinkstund på ett kasst ställe med fin utsikt. Med världens bästa jobbarkompis. Ett par glas vin i strålande sällskap. Det är viktigt att följa upp på en oslagbar sommarfest med fina stunder direkt. Strömavbrott till trots är jag festernas drottning. Och jag HAR gjort mig ett namn. Bortom festerna.

Bekräftelsekontot mår bra. Jag mår ok. Lite trött. Tolv timmar om dagen sliter och tuffa helger gör sitt till. Men jag är ok. Jag säger till.

Lite för ensam. Men lite för nöjd med att slippa sällskap.

Inga kommentarer: