28 maj 2009

Läggdags

Sen de söta pojkarna var här är bilden på tv:n bra. Fast på femman är den lite lite sämre än på de andra kanalerna. Det blir lite grynigt ibland. Just nu är det Criminal Minds. Jag tittar inte så noga för jag är upptagen med att surfa. Mest leka med Spotify. Idag har jag samlat på mig lite Roxette och tittat igenom en massa Toto-låtar. Och så läser jag lite bloggar. Det är roligare än Criminal Minds. För övrigt en serie där varje avsnitt börjar starkt och slutar kasst. Förutsägbart och platt. Manuset är tragiskt. Ändå brukar jag titta på det.
Kanske imorgon. Gör en ny ansats i alla fall. Dags att gå och lägga sig. En titt till på MSN. Jag vill interagera med kontakten med väljer att inte högerklicka.
Godnatt.

2 kommentarer:

Kajen sa...

Toto är ju så sjukt underskattade så man blir mörkrädd. Vilken är din favorit-era? Jag tror min är Toto IV samt Fahrenheit och The Seventh One. Gillade Joseph Williams på sång (Pamela, Stop loving you, osv)

Snoo sa...

Vi är alltså rörande överrens! Stop loving you är min all time favvo. Är nog inte lika insatt i ämnet som du dock, är lite av en mainstream-Toto-lyssnare...