10 maj 2009

Fyra och en halv timme Kotte

Tänk om vi alla har spöken som aldrig lämnar oss. Och som alltid kommer ha makten. Mitt spöke är inte så gammalt men jag vet flera som har dem, och som har haft dem länge. Länge. Kan det vara så att spöken som rotat sig aldrig lämnar? Alanis - Flinch. Jag måste köpa en deo som luktar GOTT. Nog med billiga grejer från Eden. Kom ihåg att fixa Stefans grej först. Sen måste jag ringa Jens och förvarna om sen leverans. Och glöm inte Lean! Roxette - Litte miss Sorrow. Jag är inte säker på att jag saknar det vi hade. Ibland tror jag att jag bara saknar det jag ville att vi skulle ha. Och som vi kunde haft. Men jag vet att jag saknar lurvet. Pff stelt att sitta så länge. Hur dags ska jag gå upp imorgon? Fem kanske. Träna? Nej jobbet direkt så jag kan fixa Stefans grej innan alla kommer. Vad är det på TV ikväll? Alcazar - Stay the night. Hoppas hon köper den. Så gött det hade varit att bli av med detta. Men jag kommer sakna min Kotte. Vad enkelt det var när vi pluggade. Jag VILL verkligen åka. Det kanske inte är en alfahanne jag söker. Det kanske bara betyder att jag drar på mig ett spöke till. Kan man ha flera spöken? Kan någon verkligen ersätta?

Voice notes. Fantastisk uppfinning. Oj vad jag pratar göteborgska.

Inga kommentarer: