02 april 2009

Promenera

Jag delar upp arbetsveckan i tio delar. Tio promenader. Jag har gjort sju. Tre kvar före helgen. Det regnar ändå förvånansvärt sällan.

Igår när Nie och jag promenerade på Bondegatan stötte vi på en inspelning av Johan Palms nya video. Läste i Aftonbladet idag att det hade blivit kaos och att de hade blivit tvugna att avbryta inspelningen. När vi var där var det helt öde på Bondegatan. Vilket får mig att undra:
1) Var det när vi hade gått som kaoset bröt ut?
2) Är det man läser i tidningen inte sant? eller - värst av allt
3) Det kanske var Nie och jag som var kaoset? Vi stannade ju och pratade i säkert 1 minut...
Ha ha i så fall har jag skapat en rubrik i Aftonbladet.

I vilket fall är det dags för dagens andra promenad. Det går åt rätt håll. Sakta. Men åt rätt håll.

Inga kommentarer: