05 april 2009

Min nya hobby

Det är jätteroligt. Jag tror fortfarande inte på det även om jag har bevis på motsatsen precis i närheten, men det är jätteroligt. Och irriterande. Och deprimerande.

Jag är en elak, tråkig, egoistisk tjej i mina sämsta år. Jag är ganska ful enligt andra. Jag är asocial och gillar inte att träffa nya människor. Jag umgås inte med folk och det värsta jag vet är att äta en god middag i gott sällskap. Jag hatar att resa, speciellt till solen, skidor, dyka eller vandra, men jag listar ändå alla ställen jag har besökt för det är det enda jag har att berätta om mitt fattiga liv. Jag gillar inte att gå på krogen ibland och mysiga hemmakvällar undviker jag helst.
Jag söker en ful, ointressant kille som inte delar mina intressen. Du skall vara oärlig, osäker och instabil och inte ha en enda fot på marken. Jag ser också helst att du inte har någon som helst humor för det är viktigt att ha tråkigt tillsammans.

Inga kommentarer: