27 april 2009

Inför Eurovision

Jag orkar inte kolla mitt gamla blogarkiv just nu. Men jag har för mig att jag skrev något om det här programmet förra året med. Och konstaterade att Shirley Clamp är sjukt rolig. Jag måste säga att Perelli är rätt kul hon med. Inte sjuk i huvet (min typ av favvo-sjuk-i-huvet) som Shirley men hon är den klar lysande stjärnan i gänget. Petra Nielsen är faktiskt mest konstig och lilla Serneholt lite meningslös. Pojkarna är bra som vanligt, bäst är finnen som jag aldrig kommer ihåg vad han heter.

Det låter som vanligt. Mycket slaviskt, lite som sticker ut. Finlands bidrag lät som E-Type och blir därigenom min automatiska favvo.

Jag börjar misstänka att Crister Björkman är gay.

1 kommentar:

Kajen sa...

Börjar misstänka? Ahh... ironi. Det märks att du blivit en riktigt Stockholmare nu.