06 april 2009

Helger

I helgen kunde jag inte stå emot längre. Nu är det officiellt. Jag är kär i Stockholm.

Såklart är det vädret som gör det, kan inte komma ihåg när jag saknade solen så mycket som jag har gjort i vinter. Men jag kunde inte sluta fånle i lördags när jag gick från Östermalm till Söder. I t-shirt. Underbart.


Helgen för övrigt bestod av kläder, lite städning, oxfilé, drinkar, salsa, livespelning, gymmet, ösregn, strålande sol och inte minst Ikea. Denna fantastiska familjeinrättning. I söndags var det dysfunktionella familjen Edberg-Stener som tog med sig sitt lilla husdjur och åkte till Kungens kurva. Vi åt korv och pizza och köpte värmeljus. Och diskborstar.


Vi hann tydligen prova lite MC-kläder också. Nie gillar ju Predator.
Köket är fortfarande klibbigt och det ligger slaktad lime lite överallt. Men det är sol idag med.

Inga kommentarer: