27 mars 2009

Påskpynta

Alltså jag vet att det är tråkigt att blogga om vädret igen men HALLÅ! Det är ju SJUKT! Jag ska gå hem i den här skiten liksom! G har grundlurat mig. Jag lovar att det är exakt samma vinkel som i Gbg men det som faller här är inte regn utan SNÖ. SLUTA.

Ok i vilket fall... fredagar är av rutin lite lugnare än andra dagar. Alla har liksom tagit sikte på helgen och orkar inte riktigt ta tag i saker. Men inte idag. Idag har alla gapat på mig från alla håll. Så idag har jag för första gången på allvar tillämpat planen för våra strategiska mål. Är det med i planen? Ja - då är det prio. Nej - då får det vänta. Mycket skönt.

Lilla poo åker av någon anledning skidor just nu. Det i kombination med att G är i Finland betyder att överväger en fredagkväll hemma. Eller? Nja.

Nej, jag ska inte påskpynta i år heller.

Inga kommentarer: