15 mars 2009

När Globen kom av sig

eee jaha... vad hände? Det var det stora reaktionen i Globen. Alla liksom bara stannade av. Samma sak på efterfesten. Jag hade väntat mig EMD eller Måns, ja till och med Ugglapuggla var lite väntad. Men fjädertanten? Nej det trodde jag inte. Och ingen av de andra på efterfesten heller. Alla var liksom stumma av förvåning. Vilket antiklimax. Alcazar var ju mina favvisar, sen Måns och EMD, och inte minst min jättefavvo Sarah, som kanske inte skulle vinna just för att det är en ballad och det blir lite segt i Eurovision. Men fjädertanten, det trodde jag aldrig. Man lär så länge man lever.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att Globen fick sig en funderare. he-he..
Vi ute i landet som förstår oss på
kvalitet och professionalitet
kunde dock glädja oss åt att schlager-
datorn inte funkade denna gång..
ha-ha!!
Kram
Far