09 februari 2009

Utmanad

Bangar såklart inte en utmaning. Men har inte sju bloggare att utmana så det får stanna här. Den här sprider sig nog bra ändå, men för att kompensera ska jag försöka ge sanningar som är lite nya för en del. Hoppas jag. Det var Fredrik som utmanade mig.

REGLER
1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

MINA SANNINGAR
1. Jag hatar när smöret inte är rakt. Följaktligen har jag aldrig smör hemma eftersom jag inte har någon smörkniv och det blir gropar av vanliga knivar.
2. Jag gillar E-Type. Och Melodifestivalen.
3. Det mesta jag har vunnit i en dressyrtävling var 1200:-
4. Min absoluta hatsyssla är dammsugning.
5. Jag tycker inte om att gå på offentliga toaletter.
6. Min kyl innehåller idag: 9 flaskor och 4 dunkar vin/Martini/Baileys, en flaska Fun Light, en flaska thai sweet chili-sås och tre burkar makrill. I frysen har jag en hel kyckling.
7. Jag tycker det är roligare att titta på skidskytte än ridsport på tv. Live har jag ingen aning om, älskar ridsport, har aldrig varit på skidskytte. Men det verkar kallt.

Inga kommentarer: