14 februari 2009

alla hjärtans daG


Alla singlars mest hatade dag är i stort sett förbi. Jag kan erkänna att jag hade lite ångest i förväg inför idag. Stabiliteten är sådär och jag tycker ju om sådana här dagar. Förra året spenderade jag kvällen med Simpson och det är svårt att jämföra någonting med honom. Parallellerna till förra året för övrigt är slående. Men ikväll ersatte jag 700 kilo kärlek med 70 och världens bästa G. Lite thai, lite festivalgnäll, lite bubbel och lite jobbsnack och alla hjärtans skitdag blev helt magiskt bra.

Avslutar med tramsig romantisk komedi och de smörigaste balladerna man kan tänka sig. Och det är ok. Idag flyttar jag tillbaka in i sovrummet. Det är hög tid.

Städning för övrigt passar bäst ihop med Baileys.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sussie, tänkte ringt dej igår o talat om att jag älskar dej, men det är inte moderskärlek du vill ha en sån dag så jag avstod. Tänkte på dej iaf hela dan och blev glad att du firade med den gode G. Krama honom från mej! Ha det bra! Hoppas du klarar dej utan lilla spindelsyster några veckor! Kramar mam