30 januari 2009

Veckan som försvann

Fredag helt plötsligt. Och vad har veckan resulterat i? Jag vet vad den INTE har resulterat i, och det är storstädning av min lilla lya. Eller sortering av alla (för många) presenter och uppackning av resväskor. Eller träning. Eller tvätt. Så vad HAR veckan resulterat i? Jag har ju jobbat ganska mycket... tittat på TV och några filmer... snorat och snörvlat... promenerat... sovit...

Produktivt, eller hur? Sådär.

Men fredag är det i vilket fall och spindeln står och hoppar med sin lilla spindelkappsäck full av påhitt för helgen. Ska beväpna mig med mycket snorpapper och se hur mycket jag orkar med. För nu när jag är gammal och trött kan en helg som förra helgen hålla i sig ett tag. Total urladdning på många sätt.


Tur att det finns saker att vara glad över.


Tack Daniel.

Ny hårfärg...

Inga kommentarer: