09 januari 2009

Nytänk

Idag hade jag ett bra möte. Ett sånt där möte som man blir helt glad och inspirerad av. Och eftersom jag är som jag är går jag upp i spinn och vill göra alla idéer direkt. Jag tycker det är en bra egenskap, men jag är också mycket väl medveten om att jag behöver någon som bromsar mig. För det har jag fortfarande inte lärt mig helt och hållet. I vilket fall handlade mötet om nya idéer, omarbetning och ett nytt sätt att arbeta. Precis sånt som jag gillar mest. Förändring. Nu börjar arbetet med att övertyga alla andra. Jag lever på min entusiasm. Får se hur långt den räcker.

Jag svarade inte igår. Dels sov jag när det ringde men när jag väl fattade vad som hände bestämde jag mig för att inte svara. Bra? Vet inte. Men kändes nödvändigt. Jag bestämde mig ju för att inte behålla. Nie tycker jag är duktig, men jag ser det mer som att min självbevarelsedrift äntligen kickat in. Den har ju inte gjort mycket väsen av sig det senaste året. Dags nu.

Jag ser så mycket fram emot ikväll. Fredagsstämning på jobbet, glammig afton. Bästa poo och de andra barnen. Mjaou.

1 kommentar:

T sa...

Bra!
Man kan gifta sig med sina mysbyxor, det har jag gjort nu:)

Kram