02 januari 2009

Halv

Jag tyckte kontoret var öde i mellandagarna. Men idag är det helt folktomt. Passar mig utmärkt. Gick upp i ottan och åkte från Göteborg för att hinna jobba lite, och nu är jag inte helt pigg. Tur att G körde större delen av vägen. Tur att jag har G. Och tur att jag har T. För att inte prata om den andra T som lyckades lappa ihop min stackars mobil igår såpass bra att den fortfarande håller. Hur man nu kan prata ihjäl en telefon, det borde väl ändå vara omöjligt?

Badtunna. Bra initiativ. Lite av livskraften återvänder när man badar. Festa var alltid det vi gjorde bäst och det är är konstigt att göra det själv. Halv.
Dags att skrapa ihop sig och sluta vara så melodramatisk. Planeringen måste igång. Vakterna är bokade. Hur mycket ska vi handla? Var kan man fixa naglarna?

Gårdagens bästa: ett riktigt hedersuppdrag.

Inga kommentarer: