12 november 2008

Hus

Just som jag har gått tillbaka i utvecklingen och återigen bosatt mig i andra hand verkar alla andra röra sig i motsatt riktning. Bror min ringde igår och meddelade att hus var inköpt. Min bästaste T är i husköpartagen och pratar med banken och lägger bud hit och dit. Jag däremot tänker tvärtom - kanske ska man sälja så fort priserna rättat till sig? Just nu ser det inte ut som att jag är på väg tillbaka, i alla fall inte till Munkebäck. Men ok, året är långt, mycket kan hända. Kanske kommer jag tillbaka till min lilla lya.

För övrigt krestar tillvaron runt ett antal fester och evenemang. Det ska vara Bond-jul, konvent som visade sig vara miljonprojekt, min egen grottfest och en än så länge något obskyr kick-off. Det flyger inbjudningar, Bondsnack och power pointar åt alla håll och i mitten sitter jag. Min favoritplats. Eventbolag? Ja kanske.

Inga kommentarer: