07 juli 2008

Magi


Ja, det var magiskt. Och fantastiskt och underbart och jag hade gåshud över hela kroppen och ett fånigt leende. I tre timmar. Han var glad och sprallig, flirtade vilt med publiken och radade upp ett gäng helt grymma låtar. I tre timmar. Frågan är om man någonsin kommer kunna slå en sådan konsertupplevelse. Tidningarna menade att lördagen var ännu bättre, men jag litar på Zander. Han har sett honom innan, kan alla låtarna och har förmågan att se objektivt på saker. Och Zander sa att fredagen slog allt. Jag har förvisso ingenting att jämföra med, men för mig slog det också allt. Och lite fånigt historiskt kändes det när han på den fjärde juli började konserten med Born in the USA medan amerikanska flaggan vajade i bakgrunden. Magi.





2 kommentarer:

Tommy sa...

1575 + 15 är inte 1600 och sen var det bokningsavgift med. Hoppas du fått pengarna.

Tack för biljetten det var grymt o få se den gamle stöten rocka loss.

Z sa...

Snälla Bruce adoptera mig nu!