12 juni 2008

Skumgummi

Är det inte konstigt hur små saker som kan ändra ens inställning i en fråga? Midsommar, detta jätte-ångest-projekt, blev plötsligt helt roligt och intressant och nu kan jag knappt vänta till nästa vecka! Får inte glömma denna helgen först bara, den verkar också arta sig till nåt alldeles speciellt. Som vanligt :)

När jag var liten fick jag ha hjälm på mig. Mamma gjorde en skumgummihjälm till mig eftersom jag stod och dunkade huvudet i väggen. Känner faktiskt för att göra det igen. Är helt överhopad av jobb, högen bara växer. Jag har ingen som helst motivation eller arbetsmoral och alla på kontoret bara gnäller om olika saker. Nästa vecka lämnar de första gubbarna för semester, sen blir vi bara färre och färre. De sista två veckorna innan min semester är jag helt ensam på kontoret. Skitkul. Dessutom fick jag höra igår att eftersom jag har varit ledig så mycket under våren kommer jag väl inte ta ut hela min semester, och det är ju väldigt bra om de nya hemsideprojekten kan bli klara innan jag går på semester. Japp. Hurra.
Undrar om mamma har kvar hjälmen någonstans.



Inga kommentarer: