17 juni 2008

Den andra Sussie

Jag chockade pojkarna i söndags. Chockade inte T och hennes pojkar för de har sett det förut, men mina pojkar visste nästan inte hur de skulle bete sig. Det finns en annan Sussie nämligen. Det är hon som inte skrattar oavbrutet och låter hela tiden. Hon som inte kan beskrivas med glad, pigg, sjuk, rolig, energisk eller social. Det är Sussie som är trött, ensam, tyst och som helst vill vara i fred. Men som ändå tycker det är skönt med sällskap. Jag har nämnt henne innan tror jag, men inte visat så mycket av henne eftersom hon är väldigt privat av sig. Pojkarna fick en glimt i söndags i alla fall och de tyckte nog det var lite jobbigt. Vågar nästan inte säga att det kan bli mycket mycket värre.

Igår när jag åkte hem från häng med G insåg jag att det egentligen bara finns en stor skillnad mellan häng med G och häng med Hen. Och det är att jag är glad när jag har hängt med G.

Inga kommentarer: